søndag 30. mars 2008

Helga

Jeg har fått beskjed om at jeg kanskje skal skrive litt mer. Og for første gang har jeg virkelig tatt meg tid til å lese gjennom bloggene jeg leser. Ikke bare skummlese og feie over. Jeg liker blogger. Jeg har grått, jeg har ledd og jeg har hatet. Blogger er en fin ting. Man kan liksom skrive hva man vil å slippe å være livredd for at noen sier at du er et stygt lite troll du inkompetente menneske. De kan skrive det, men de kan ikke si det. Med mindre de møter meg. Men jeg tror ikke de ville tort. Helga har vært morsom, jeg har gjort mye rart. Fredag var en veldig koslig kveld på jonas b, hvor jeg å Kristian feira bursdagen hans i lag. Han blei flau da bursdagisen med stjerneskudd kom. Det kom uventet. På lørdag møtte jeg Siri i byen, og Maria slang seg på. Vi satt først på Cirka. Så på la baguette, og så kjøpte vi is. Vi var innom ca 6 butikker til sammen. Jeg mista lommeboka på Cirka (Circa?Circka?), og la igjen kortet på H&M. Jeg dro så til Linn, for å feire bursdagen hennes, med 14 andre veldig søte jenter, jeg hadde kjøkkentjeneste, leste blogger med guro, og spiste gode kaker. Så dro vi til Henrik Aabelvik. Det var mye morro der. Svimle ble vi og. Hah, søte menneskene. Når jeg å Linn skulle ta taxi hjem til henne for å sove i halv 5 tida stoppa det en utenlandsk mann med en dame i forran som sa: Skal dere hjem? på gebrokkent norsk. Jeg sa bare: Vi har bestilt taxi. Og så stygt på han. Idag har jeg trent på kmt og tatt sol. Det har vært en meget effektiv helg. Jeg gleder meg allerede til neste. Fader, jeg glemte perla jeg hadde i håret hos Linn.


(Jeg elsker dette bildet, god knows why)
Martin Pazer har tatt det, jeg liker han som fotograf. Ugh.

1. Hvordan har helga di vært?
2. Hva har du gjort?
3. Ydlingsfilm`?
4. Send meg ditt morsomste bilde. Og jeg poster det. =?

(ja, jeg veit, jeg later som om jeg har utallige lesere. men jeg er desperat. Pliis? send meg et bilde? på msn? eller på evikanes@gmail.com )

3 kommentarer:

Anonym sa...

1. Helga har vært chill:)
2. Slappet av, vært i to bursdager og jobba.
3. Eva og Adam, fire fødelsesdager og en fiasko <3 haha
4. Bare vent..

V sa...

1.Helga har vært herlig og avslappende. :)
2. Har vært med kjæresten
3. Aner ikke, er så mange

Tar å linker til deg jeg ;)

Anonym sa...

1) Helga mi har vært helt grei
2) Jobba, jobba + litt annet.
3) Er smålig enig med Elin, + bare skyer beveger stjernene, armageddon, notting hill og ladder 49.
4) Bildet ja, skal se hva jeg finner:D

Festligheter