mandag 24. mars 2008

Ting du kanskje ikke visste om lille frk Vikanes.

- Jeg har bare tre tv kanaler: nrk1 nrk2 og tv2.
- For intill et halvt år siden viste jeg ikke hvordan jeg brukte klesvaskemaskinen.
- Jeg synger i dusjen, ofte RHCP, My Chem eller Johnny Cash.
- Jeg har en hytte i Langesund på en øy.
- Jeg har en båt som heter Jelimarida med 30 hester.
- Jeg bruker eksakt 20 min på badet om mårran. (uten å dusje først, gjør det på kvelden)
- Før spilte jeg håndball, og før det fotball.
- Jeg har 7 eller 8 parr med Converse All Star sko.
- Jeg farger alltid håret, orginalfargen er kommuneGRÅ.
- Jeg har røde gardiner på rommet, rommet er alltid rotete.
- Jeg klarer ikke la ver å se på Katarinas verden på sol.no (det er også den første nettsiden jeg går på hver dag).
- Jeg leser fast opp til 20 forskellige blogger.
- Jeg haater når folk ikke svarer på meldinger.
- Jeg sitter nå å ser på Anna Phil.
- Jeg foretrekker dagbladet fremfor VG.
- Jeg går skjeldent på Kino.
- Jeg har ikke nedlastingsprogram på pc'n.
- Yndlingsblomsten min er blåveis og liljer.
- Jeg elsker kylling, særlig kylling og tikkamasala.
- Jeg liker å lage mat.

---- Spennende right? Var det noe du ikke visste`?

9 kommentarer:

Anonym sa...

=)

Emelie sa...

Spennende, hehe. Har aldri vært på bloggen din før=) Var fin! Liker kylling jeg og<3 mmm..

V sa...

Godt det ikke er bare meg som ser på Katarinas verden. Jeg har vet ikke hvorfor jeg ser på det. For syns egentlig det er helt tragisk, men... Jeg bare må

Fin blogg forresten. :)

Anonym sa...

Visste egentlig det meste fra før men viste ikke at du var avhengig av å se på Katarinas verden på sol.no eller at du så Anna Phil satidig som du skrev blogg innlegget;)

Anonym sa...

visste egentlig , det meste fra før, untatt det som er nevnt ovenfor.. egentlig så var dem forrige kommentaren akkurat hva jeg skulle skrive og jeg tok meg selv i å tenke: har jeg kommentert før. men neida, det har jeg ikke.. kanskje en tvillingsjel? HVEM ER DU??

Anonym sa...

forresten! det ilde, på siden? haha kan du sende? gode minner

V sa...

Tusen takk for tipset! :D Nå har ikke jeg sånn over supre kokke-skills så kanskje jeg må teste dette ut før helgen. Så om jeg faktisk får det til å smake godt kan jeg jo servere det til kjærsten min. :)

Trodde alle ble avhengi av Katarinas verden jeg?!

Elisabeth sa...

Ja, herregud, hu er helt tett, men?! du er jo nyskjerrig!

Eli sa...

Jeg veit mye om deg fra før jeg ;)

Festligheter