søndag 9. mars 2008

Lena

Lena, en av de beste og lengste vennene jeg har, faktisk, hun jeg har vært venn med lengst. som lena sa: du har vandra i huset mitt siden vi var 1 meter høye. Faen, noe jeg ikke glemmer var da vi gikk med hver vår diskman (ja, det har jeg faktisk hatt) og hørte på Avril cd'n vår! Eller de gangene vi lekte vår egen lek "vampyr bak hjørnet" ! Eller tiger under trampolina! haha, vi har sovi i telt i hagen til lena utallige ganger, løpt rundt huset hennes i bare trusa midt på natta. Vi har vært på skoleturer, hatt kyss klapp og klem i skapet i gangen til lena. Vi har grått, vi har ledd, vi har krangla vi har hatt det fantastico. Barneskolen. Ungdomskolen. Videregående.. Å nå skal hun være borte fra meg i nesten et år! Det er helt utrolig, i løpet av de snart 11 åra vi har kjent hverandre så har vi fader ikke vært fra hverandre i mer enn 4 uker. Altså ikke sett hverandre?! Hvordan skal jeg klare flere måneder uten Lena? Lena, som liksom alltid har vært der!:O jeg kommer til å savne deg når du reiser til USA. MASSE! Faen jeg er glad i deg, du våger ikke å få en eller annen kjæreste eller noe å drive å flytte til USA, da kommer jeg å kidnapper deg din lille firfisle.

Vaffelrøra, Vimsa, Lena.. SKRULLA ER GLAD I DEG!
*hjerte*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lena er søtest :)

Anonym sa...

åå tusen takk! nå kom det en liten tåre i naturfagstimen, og det var ikke på grunn av gener til grønne erter<333<3
takk søteste

Anonym sa...

Lena er en røver...

Festligheter