torsdag 13. mars 2008

Konsert, Geo-prøve og Søvn.

Det suser i hue, jeg kom nettop hjem fra Kurt Nilsen konsert i Drammen, jeg stod rett forran en høytaler så jeg er litt susen kan du si! Det var AWSOME! haha, det er heelt anneledes live enn det er ellers, masse fete gitarsoloer fra gutta osv. Vi fikk også en del smakebiter av det nye Country-Albumet som slippes 21.April!
Det blir kjempe bra! Haha..
Nå sitter jeg på kjøkkenbordet og prøver å øve geografi, noe jeg finner komplett umulig!! særr, det er rett å slett grusomt, jeg må få en god karrakter på den her for å holde på julekarrakteren!! :O! Men jeg må sove, for jeg orker ikke øve, jeg bare klarer ikke... kanskje jeg kan stå opp tidlig og øve i morra.. Prøve eller noe, gjøre mitt beste, ingen kan forvente noe annet? Kan de vel?

jeg bestilte bilettene til konserten før jul, så jeg kunne ikke si nei nå, jeg øvde i går men det gikk ikke såååå bra..

Hva skal jeg gjøre?! jeg KAN ikke stryke! =O

Jeg hopper til køys å ser hva som skjer.. Jeg må bare prøve, gjøre mitt beste! Kjempe! faeeen!

Ingen kommentarer:

Festligheter