mandag 31. mars 2008

Jeg liker IKKE

Folk som smatter med tyggis, eller annet oralt inntak.
Folk som har en høy og skjerende latter, å som bare ler når det ikke passer.
Lekser.
For varm/kald kaffe.
Folk som har "sex" på offentlig grunn, altså duller og kliner og klår i klasserommet/skolen/stortorvet.
Folk som går sakte, eller parkerer midt i veien.
Sure gamle kjærringer.
Folk som ikke vet hva dusj er.
Folk som følger etter andre å later som de er en "av gjengen".
Folk som tror de er smartere enn meg bare fordi de har teoretisk matte.
Visse lærere som sier jeg er jævlig eller dum.
Folk som sniker i kø.
Mennesker som ikke KAN gå over veien med mindre det er grønn mann, selv om det er 0 biler.
Folk med dårlig ånde.
Folk som sier dumme ting. Og ikke tenker før de snakker.
Folk krepper håret.
Wannebees.
Folk som skryter på seg ting.
Folk som forteller for åpent om sexlivet sitt.
Folk som har en stor pose med godteri men nekter å dele.
Å tape.
Folk som er over religiøse.
Folk som blir full på en halv boks øl eller tre slurker shmirnoff ice.
Folk som bruker stor plass når du sitter vedsiden av dem på bussen.
Når bussen kommer 20 min for seint.
Folk som ikke kommer til avtalt tid.
Fugler som piper intenst.
Kråkene i trærne utenfor rommet til Elin.
Folk som ALDRI tar noe serriøst.

Hva irriterer deg?

Det kommer mer. Hold your horses.

9 kommentarer:

MariaKF sa...

I tillegg til at jeg veldig enig i omtrent alle de tinga du nevnte:
- Folk som ikke vet hva ironi og sarkasme er
- Fjortisser som ikke tørr å ha sin egen stil
- Folk som absolutt må klage om alt og alle heeele tiden!!

Unknown sa...

Det som irriterer meg er:
Fordommer
tullinger
MARIANN!!!(Engelsk og samf. lærer)
Tøffelhelter
fjortisser
folk som drikker midt på dagen
folk som fiser
folk som må kødde HELE tiden
gensere uten glidlås
Religion
folk som ikke er seg selv
å ikke ha mere deo igjenn.(da går man rundt hele dagen og tror at man lukter vondt selv om man ikke gjør det)
når det ikke er noe bra på tv
repriser
listepop...
og masse annet jeg ikke kommer på i farta.

Anonym sa...

"Folk som tror de er smartere enn meg bare fordi de har teoretisk matte."
hahaha jeg lo!og lo! den er utbredt hos oss veit jeg! ikke bry deg! du er smartere enn veldig veldig mange av dem! t eller p har ingen ting med smarthet å gjøre (smarthet, er det et ord? iq da eller)
men rett og slett om du liker og takler matte. som forretsen er bare ETT av alle de fagene på skolen og ETT av alle de tusen faga man kan ta senere i livet! idioter!
ellers likte jeg ikke denne:
"Mennesker som ikke KAN gå over veien med mindre det er grønn mann, selv om det er 0 biler."
for det er meg:(

Anonym sa...

Jeg irriterer meg over lærerere som aldri tør å inrømme at de har feil, og ikke tåler å ta imot kritikk!

Anonym sa...

-Jeg irriterer meg over folk som aldri innrømmer at de tar feil, ikke engang om man beviser det
-Folk som ikke tar et hint
-Folk som tror man er bestevenner/kjærester etter å ha vært sammen en gang
-Folk som legger til litt på sannheten og lager flotte rykter
-Folk som sitter utenfor stortorvet og røyker flere ganger i timen
-De som vil klemme og kose hver gang du møter dem

Og sikkert en hel del annet. I tilegg til alt du har sagt..

Elisabeth sa...

Jeg er enig i alle sammen:) gaaawd!

Anonym sa...

Jeg irriterer meg over mennesker som tror hele verden dreier seg om dem og at alle elsker dem. Og folk som tror at det største problemet man kan ha er en kvise på nesa. Også irriterer jeg meg over mennesker som er så feige at de ikke klarer å se deg i øynene, men går bak ryggen din isteden. Og folk som lager big deal ut av ingenting og snakker om ting de ikke har noe med. Også det du skrev ovenfor :D Mygg er også irriterende. Overrasket over at jeg ikke fant dette på lista:
- folk som hvisker replikkene før de kommer når de ser filmer de har sett før.

V sa...

Jeg er veldig egen på godisen min! Man må være snill for å få :)

Elisabeth sa...

Jeg irriterer meg også over mygg, og over diverse småkryp.

og aller mest.

Folk som hvisker replikkene før de kommer på filmen.

Festligheter