tirsdag 1. april 2008

Vote


11 var på hyttetur på fjellet, noe som vil si at flertallet i bloggen min er tradisjonelle nordmenn oppvokst med kvikklønsj mellom tenna og appelsin i lomma. Og selvfølgelig, født med ski på beina.
9 personer har stirra i veggen. Hva skjer med at ingen gjør noen ting i påsken. Er det noe morro?
6 personer har festa, noe jeg kkan forstå.
5 har trent, sporty sporty!!
4 har jobba, trodde det skulle bli fler.!

Men det er ikke værst hvor mange som har "vota". Men jeg vil ha flere kommentarer. På ting?

1. Hva er ditt værste fag?
2. Hvilket fag er du god i ?
3. Liker du kaffe?
4. Første minne?

3 kommentarer:

Lisa sa...

1. matte og spansk er ikke Lisan's fag.
2. Lisan er god i norsk (A)
3. Jeg liker kaffe. Drikker det hver morgen. Liker aller best svart kaffe (uten noe krimskrams) *krimskrams er sukker og fløtepiss..
4. Jeg husker ikke mitt første minne. Men jeg husker mange ting, men vet ikke hva som kom først. Husker at jeg dro til Langesund med Essilor. Husker deg ^^ Søte <3

MariaKF sa...

1. Hva er ditt værste fag?
Nynorsk er klarrrt det værste!
2. Hvilket fag er du god i ?
Øh.. engelsk skriftlig i guess :P
3. Liker du kaffe?
Jaaaaaa <3
4. Første minne?
Fra den gamle peisestua til bestemor og bestefar når jeg og brodern kledde oss ut i kaptein sabeltann og turtles kostymer og leika!

Ylva sa...

1. Gym er det faget jeg har dårligs karakterer i, men matte er det faget jeg virkelig ikke finner noe som helst morsomt!
2. Norsk og samfunnsfag, ogkanskjelittmusikkhåperjegda.
3. Selvsagt. Men den kan godt være utdosert med litt melk :)
4. Jeg og min bestemor lekte at spisestuebordet var en buss, og vi dro til byen og handla. Da var jeg så vidt to år. Forresten minnes jeg at jeg kjøpt et brød i byen, som egentlig var ei dokke.

Festligheter