onsdag 16. april 2008

ApRiL

April er en måned med PMS, skiftende vær som en hormonell tennåring skifter humør. Sol, regn, snø, sludd, sol, vind, hagl, sol, mer regn, mer snø, snø snø..!!! Resten av uka er det meldt fint vær det skal bli sol. Jeg gleder meg. Hvis det ikke blir sol og jeg ikke kan bruke solbrillene mine, da dør jeg. Eller velger ligge under dyna resten av uka, gråte meg i søvn.Jaja, jeg er litt som været jeg å,n501626025_36097_966 uforutsigbar og hormonell, i forrige uke trua jeg morten med å "smadre trynet hans" jeg tror jeg skremte han litt der men jeg kan gjøre sånn "mot morten", fordi han kjenner meg og veit jeg ikke helt mener det jeg sier noen ganger.Jeg blir forbanna, mega forbanna å da sier jeg ifra. Det har norsklærern også fått kjenne på kroppen. Og søte Kristian. Jeg skirver en skriftlig unskyldning her til alle jeg berører på min vei. Virkelig, jeg mener det egentlig ikke, jeg bare klarer ikke holde ting inni meg. :)
Nå ser jeg på The Hills og bør egentlig legge meg. I morgen kommer det et innlegg som skal vise alt jeg gjør i løpet av en dag. ! Det kan bli intressant. ?

GOD NATT trofaste lesere. <3 jeg er glad jeg har dere. 

2 kommentarer:

Silverspade92 sa...

Jeg antar du skaffa deg Windows Live Writer. Jeg sjekke igjennom fontene på blogger editoren, den var ikke der...
bra bilde foresten!

Anonym sa...

jeg DIGGER den tegneserien!

Festligheter