torsdag 17. april 2008

Piraty-Matt!!

Ja, jeg har lovet min bergenske venn Mathias å skrive et innlegg om han. Vi blei kjent, god knows how, når han plutselig en dag sa på MSN til meg noe som: "Hvorfor er jenter så jævlige?" Jeg hadde han på msn men vi hadde aldri snakka sammen før. Det var begynelsen på et nytt vennskap uten like, med telefoner, meldinger og felles musikksmak. Ihvertfall nogelunde. JEG synes han er en jævel på gitar, men de synes han ikke selv. Han har jaggu hjulpet meg gjennom mye dritt med å bare være seg selv, og jeg liker å tro jeg har hjulpet han litt å, når han har hatt det vanskelig. Vi har alltid snakket om et besøk en vakker dag, og det hadde sikkert vært morro. Han skylder meg en Kakao og. Sånn, jeg må huske på det!! Haha.. Han er verdens beste Bergenser. Og det er like morsomt når han snakker "østlandsk". Jeg veit liksom ikke helt hva jeg skal si, vi har på en måte alltid hatt en slags felles humor og felles forståelse for ting.

ALOL

Denne bergenser'n er singel damer:) det er bare å ta kontakt på: mat_q@hotmail.com

Krøllene er søte da:)<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Å herre! Han var digg! :O

Festligheter