mandag 14. april 2008

Did you know?

Veit jeg har tatt den før, og jeg tar det igjen!

Jeg;
- er en attpåklatt og har en eldre storebror på snart 27 og en eldre storesøster på snart 25. Begge er halvsøsken. Mamma har en datter. Og fatter har en sønn. (kompliserte familieting)
- har helt dilla på allstarssko og solbriller.
- har jobba på både isbar/gatekjøkken og café.
- har en veldig grønn bukse i skapet jeg aldri bruker lenger.
- fikk en 5- på engelsktentamen. (i'm proud)
- er en menneskekjenner, (inbiller jeg meg), jeg kan føle på meg om du har det vondt.
- dømmer ofte folk litt for fort, men ser (nesten) alltid på det positive ved folk jeg møter for første gang.
- takler ikke mennesker som ikke er seg selv.
- er avhengig av brownies og dreamis og kaffe.. og, og, og.
- hater å sove i sovepose.
- er redd for å sykle.
- klarer bare ikke takle noen mennesker, even if i want to.
- mener at det finnes noe mer mellom himmel og jord, men veit nok ikke hva.


Vårtegn fra påsken.


Fortell meg noe jeg ikke visste om deg?

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg hater å sove i sovepose, det klamme og syntetiske stoffet vrir seg rundt meg. Nesten spiser meg opp. Tar med meg dyne heller..('^,)

Ane sa...

Digger stilen din.

Lisa sa...

Jeg er redd for gamle menn

Silverspade92 sa...

Ok, om den t-sjorta, vi kan snakke om d på onsdag
Kan jeg får en epostadressa di?
(slipper jeg å spamme komentarene på bloggen)

Anonym sa...

Visste du.. At noe av det verste jeg vet er å klippe negler? Og at jeg er forvirret 90% av tiden? :)

Elisabeth sa...

Det visste jeg faktisk:)

Festligheter