fredag 18. april 2008

Fredagskos<3

Fredag består av: Jobbing, så kommer jeg hjem, sliten å jævlig, sover en halvtime og blir vekket av at det ringer på døra. Det er KRISTIAN som kommer! Vi skulle egentlig på kino, men siden han er litt småsjuk å det ble liten tid etter jobb så blei vi heller hjemme. Her spiste vi pizza fra jonas.b med mamma og Magne. Det var kooos, vi så på norske talenter. Nå ser vi senkveld. Det blir en koslig kveld videre med gitarkonsert i senga mi. Akk å ve, det er koslig å ha huskonsert i senga sånn som forrige gang, da Lena, Siri og Maria var her:) Hurrahurraa. Jeg skal ha flere huskonserter i senga. Dere kan godt komme. Ikke forvent deg en fløtepus-stemme og rå gitarspill. Det blir mest, to-tre grep og litt sur sangapp_3_7218620700_3905. Men det er koslig, og jeg spiller aldri så bra som jeg gjør i senga mi.

 
Jeg sier som lena, jeg digger denne tegneserien.

2 kommentarer:

Anonym sa...

De tegneseriene eier!

Anonym sa...

er det rart sier jeg!
jeg dauer!

Festligheter