mandag 7. april 2008

1 år.

I dag er det den 07.April.08, og det har gått 1 år, 365 dager, 12 måneder, 52 uker..
Siden vi gikk fra veungsdalen mot byen, og jeg sa jeg egentlig likte deg litt, sånn egentlig. Og du fortalte at etter eksen så var du ikke klar for et forhold. Jeg blei litt lei meg, men når vi gikk ved gymsalen på wennersborg stoppa du å sa: "Kan jeg FÅ et kyss eller?" Jeg blei overaska, men selvfølgelig skulle du få et kyss! Haha, det er et av de værste kyssene jeg noen gang har vært med på, men, fyrverkeriene sprengte inne i meg.. Vi har alltid forstått hverandre, eller, vi har snakka om alt, jeg har ikke stolt så mye på noen som jeg faktisk gjør med deg. Du er en av de få som jeg kan åpne hjertet mitt 100% for. Sommeren 07 var fantastisk, også de tre første ukene jeg tilbragte i England. Men jeg savna deg, alt for mye, jeg savna deg noe sinnsykt. Det var rart, for vi var sammen hele tida, men så plutselig skulle vi være fra hverandre i tre hele uker? Men det gikk jo bra, det var rart å se deg igjen, du føltes fremmed. Men det tok ikke lange tida før vi blei oss igjen. Du hadde kjøpt en plastboks med lakrisdrops til meg på båten til tyskland, en dvd boks med skrekkfilmer og noen cd'er. Jeg følte meg lusen som stilte opp med en eske fudge og en CD, men du elsket den cd'n, og det gjør virkelig jeg å. Vintersorg. Hvor mange ganger har vi ikke bare kopa på rommet ditt mens Vintersorg har stått på annlegget? Du kunne ikke høre på cd'n uten å får tårer i øynene etter den tunge dagen i Februar. Til bursdagen min stilte du opp i skjorte og kom med en stor pose med godteri og første sessong av The O.C. . Du var så søt der du kom. (: Vi har hatt våre oppturer og nedturer, men jeg føler vi er sterkere enn før. Da du slo opp med meg i Februar trodde jeg ikke det var noe håp for oss i det hele tatt. Det var over, finito, jeg var helt knust og skjønte ikke hvordan dette skulle gå uten deg. Men, du kom tilbake, ville gi oss en sjanse til, og det er jeg glad for. Jeg har et sunnere forhold til deg nå enn jeg hadde, det er ikke så tett, begge får litt luft innimellom. Vi kommer sikkekrt til å ha våre oppturer og nedturrer frammover, men vi vet hvordan vi skal takle de nå, på en bedre måte..jeg synes det går bra nå. Gjør ikke du?

1 år har gått, og jeg er fortsatt like betatt av de blå øynene dine som da jeg så deg for første gang..

3 kommentarer:

Lisa sa...

Er dere blitt sammen igjen? <3 : D
!!!!

meivik sa...

Så fint skrevet! Det er veldig vansklig det der med forhold, ikke det at jeg er så veldig erfaren med det, men de få jeg har PRØVD å virkelig ønsket at det skulle bli noe med, har det bare gått i dass. Jeg har ventet så lenge på "mr.right" at jeg ikke gidder lenger. Når fan skal han dukke opp?

Men lykke til så mye! :)

Anonym sa...

Elisabeth, jeg ble så rørt. Jeg fikk tårer i øyekroken, og jeg skulle virkelig ønske det var meg. At det var meg det hadde gått bra med! Du er heldig, og jeg har visst det hele tiden jeg at det kom til å gå bra:D Det blir som Elin sier.
Jenta mi<3

Festligheter