onsdag 2. april 2008

Aprilsnarr

Okaii, jeg inrømmer det! Gårsdagens "håarvalg" var en aprilsnarr! Hah, men det er ikke rart dere gikk på det, for jeg har snakka om både å ha dreads og blått hår før. Så dere godtroende bloggere der ute, nei, jeg skal ikke ha dreads, selv om den vant pollen, synes det er jævlig kult, å har vurdert det. Men greia er at jeg er redd for å gjøre en så drastisk forandring på utseende mitt, uten å VITE at det blir kult. Så det så.

Elin's aprilsnarr var den beste , jeg gikk rett på, folk blei på gråten, hvordan kunne hun ikke si noe? haha, jeg lo godt da jeg fant det ut. For Elin lurte veldig mange, og da er det en GOD aprilsnarr :D Lenge leve 1.April, jeg skal planlegge neste års aprilsnarr allerede!(: fordi det er gøy å spøke med folk.

<3... skal snart skrive enda et nytt inlegg.. fordi at.. jeg vil!

3 kommentarer:

Marit sa...

Helt enig med deg, Elin`s spøk var den beste og lenge leve 1 april! ;D

V sa...

Vell å merke klarte jeg å skjønne det var aprilsnarr! Det syns jeg er viktig få med!

Anonym sa...

Haha. Trodde du mente det jeg.

Festligheter