tirsdag 1. april 2008

(:

Denne uka skal jeg til frisøren. Jeg sitter med valget mellom tre sveiser. Hvem synes du jeg skal ta?

Den er litt mer alternativ til hanekam, det er ikke shaved på sidene, det er litt lengre på sidene, enn andre hanekamer. Skal ha nogelunde samme hårfarge hvis jeg velger denne sveisen.






En sånn farge som dette på håret, men litt mer pannelugg? :) har hatt lyst på blått hår siden ifjord sommer!

Eller skal jeg velge dreads, som jeg synes er dritkult! Jeg skal ha EN av sveisene, det er bare å bestemme seg?!

Kan du hjelpe.

14 kommentarer:

Anonym sa...

VELG BLÅTT HÅR med PANNELUGG!!!!

Anonym sa...

Jaa, helt enig! Blått er bare SÅÅ deg! Gå serriøst for det! ;D

MariaKF sa...

Jeg syns du kan eliminere bort hanekammen, men ellers kan du velge og vrake for min del! xD Selv om jeg kanskje heller litt mot dreads..

V sa...

Aprils naaaarr

Elisabeth sa...

Det ekke aprilsnarr heller da:P

Anonym sa...

Stemmer for blått hår :)

Ylva sa...

Hanekam: NEI.
Blått hår: Det var originalt og litt morsomt en gang i tiden. Det sluttet det å være da selv tolvåringer fikk det.
Dreads: Ja, det tror jeg kan blir riktig fint! Jeg blir mer og mer positiv til dreads :)

V sa...

Da syns jeg du rett og slett skal ha håret som du har. Ikke ødelegg det. :)

Anonym sa...

Jeg synes du bør komme noen fler alternativer!!

Anonym sa...

neinei " dette MÅ være aprilsnarr!
seriøst!

Anonym sa...

ikke blått hår!
ikke hanekam!
må du absolutt forandre det SÅ drastisk så ta dreads...
ellers så lurer jeg veldig på om dette er aprilsnarr??!

Unknown sa...

Jai syns du skal farge håret ditt blått jeg Elisabeth : )

Lisa sa...

BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Du hadde blitt så fin at jeg måtte smakt på håret ditt! ;D

Anonym sa...

Jeg var sikker på at ingen hadde greid å lure meg helt til nå jeg, men dette trodde jeg på! Stemte for dreads og greier, det hadde jo blitt genialt ! ;)

Festligheter