fredag 25. april 2008

Uhm.. kunst til stua di?

Bjarne Melgaard, Margaux Hemingway.Jeg tror jeg hadde blitt lettere sjokkert hvis jeg hadde sett denne "kunsten" i stua til noen. Det her er sånn kunst som er litt ekstrem og er sikkert ment til å sjokkere.. Hhaha, jeg synes det er litt morsomt at hun  har en arm ut av skrævsylta. Grusomt, rett å slett. Men også litt morsomt på morra kvisten. Jo mer jeg ser på det bildet der så blir jeg egentlig litt kvalm, det ser ut som om det bor ett eler annet monster inne i henne som vil uuuut!! "I'm coming out nooooow". Muhahahaha.. ekkelt ekkelt.

Hvis du er intessert i utstillingen som denne greia er på så kan du jo gå inn her.
Hahahaha. Idag har ELIN bursdag! Hurrahurra! Av meg fikk hun en bursdagsbolle med lys, jeg hadde ikke fyrstikker eller noe så lyset ble aldri tent, og det skulle egentlig være en muffin, men Rimi var ikke oppe:) Så da ble det bolle fra lampeland!

Ha en god dag alle sammen, jeg blogger mer senere. Fremmover blir det Agurk nyheter, jeg har lite å si.

8 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA så rart! Den har vi hjemme! Jeg syntes den var litt rar først men mamma insisterte.. Så nå står den i stua, den er ikke så verst når man venner seg til den! Mamma liker kunst skjønner du, selv om noen jo synes smaken er litt spesiell. Ja jeg synes jo det jeg også. Men vi har den ihvertfall, jævlig bra :D

Silverspade92 sa...

ja, god dag skal jeg ha...
her sitter jeg forerst i klassen også kommer det bildet der på skermen, bare griseflaks at lærern ikke så det... :P

neste gang tenk over at noen av oss leser dette på skolen, ok? :D

Men ellers...WTF!?

Lisa sa...

JESUS! Det var vakkert :D

hanna sa...

haha det var dritstygt! :P en monsterbaby eller noe sånt på vei ut?

Anonym sa...

jeg blir facinert, virkelig facinert... må bare si at elisabeth, dette har du greie på.

V sa...

Herregud. Så det der på dagbladet.no. Jeg trodde jeg skulle kaste opp. Så jævla ekkelt. Kunst er ikke alltid vakkert nei

blillie sa...

"skrævsylta" haha, det var da og et ord ;D

Anonym sa...

Det der var faen med bare ekkelt x)
Hahaha..

Festligheter