tirsdag 8. april 2008

lille meg i STORE laagendalsposten?


Jeg sitter i stolen i stua, den gode stolen med den beste utsikten til televisionen, ikke at noen krangler om dem, for mamma har as usual dratt på some kind of møte og Kristian løper ikke ned døra akkuratt. Som dere kanskje har lest tidligere så er det sånn at jeg og Lisa satt på café idag, på Ca, min favorittfargerikecafé for tiden! Uansett, hun jobber på UNG sidene i vår gode og kjære lokalavis Laagendalsposten! Og jeg har som kanskje noen veit har søkt på Media, Kultur og Komunikasjon og Engelsk til neste år! Og jeg har en drøm om å bli journalist/fotograf. Jeg vil også jobbe i Laagendalsposten på UNG sidene! Men, da må jeg sende med noe jeg har skrevet selv på søknaden min, en kåseri, eller noe lignende, kanskje en reflekson.. Har du noen idé for tema?!

Jeg vil begyne å skrive NÅ! NÅÅ! NÅÅÅ! men, jeg veit da faen hva jeg skal skrive ?! Kan dere være så snille å legge hodene deres i bløt? også kan jeg prøve å koke noe sikkelig artig ihop?
Eller prøve i hvertfall!? =P



5 kommentarer:

Anonym sa...

Gaffel gaffel...
Skriv noe du liker og skrive om, da får du som oftest best resultat ;)
Bruk gjerne deg selv en del, men ikke skriv for personlig! For da kan det ende opp med fiasko :P

Lykke til a ;D

Anonym sa...

Jeg ville likt og høre en erotisk fortelling jeg!
=D
det hadde fått meg sittende og lese ihvertfall xD

Unknown sa...

Jeg hadde blitt så glad hvis du hadde skrivd en tekst om skateparken og sånn jeg.. HiHi.. fått frem noen av de POSETIVE sidene av parken...siden det sjelden står noe om det i lp, og når det først står, så er det negativt! Men det er jo det JEG hadde gjordt..HaHa

Anonym sa...

Hm. Det er litt vanskelig å si hva du skal skrive om, for det bør jo være noe du har en del tanker om selv.. Så jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe jeg. Men finn noe du bryr deg om og har noe å si om! Så går det nok kjempebra :) Du er flink. Lykke til ;)

MariaKF sa...

Eh.. Det er jo vanskelig å si noe konkret du kan skrive om, men du må skrive om noe som engasjerer deg! Noe du bare kribler etter å få uttrykt til resten av verden xD Eller hvertfall til de som leser Laagen! Da blir det bra vettu ;D

Festligheter