fredag 18. april 2008

Såpebobler. Min nye bestevenn.

 REDIGERTIMG_2481MINSKAA IRMG_2326 REDIGERT3IMG_2531MINSKA REDIGERTIMG_2466 REDIGERTIMG_2486 IMG_2507 REDIGERTIMG_2474 IMG_2505

IMG_2456 IMG_2443 IMG_2326  REDIGERTIMG_2455IMG_2440  IMG_2491

Ja, vi elsker såpebobler. Jeg hadde glemt det eksisterte å det skammer jeg meg over. Hva synes du om bildene? Jeg har lyst til å printe de ut stort å henge de på veggen alle sammen. Fy faen for et fint vær det var ute idag altså! Det var bare konge. Jeg og Guro satt å røra fra etter skolen til Siri kom kl halv seks. Og vi har funnet et eget sted jeg og Guro. Den er hemmelig. Det må sies at Marte, Catalina og Linn var der en liten stund de også. Fy faen. Jeg fikk svampebobmatboksvesketing av Siri. Er det rart jeg er glad i hu? NOPPE.

12 kommentarer:

Anonym sa...

For noen DEILIGE bilder :D<3

V sa...

Så herlige bilder!

Unknown sa...

De bildene var skikkelig fine ! Flink du. (^^,)

Elisabeth sa...

TaaakK:)

Mira sa...

Dritkule bilder!

Marit sa...

Så nydelige bilder, såpebobler er gøøøy ;D

Ingrid Marie sa...

Smude bilder:) digger dem:D
ingridmarie91@hotmail.com :P

Ingrid Marie sa...

Tusen takk da:D De var supre:)

Silverspade92 sa...

emm...det de andre sa...Eid bilder!

jeg lå akkurat merke til at linken min faktisk ER her, men den heter Headsettfyren, ikke Sandar, som de fleste bruker... men Headsettfyren er greit det! :D TNX!

Eirik Andreas sa...

så fargerik blogg du har.

Tonje Renee sa...

å.. nå fikk jeg sommer følelse:)

Anonym sa...

Herlige bilder!:)

Festligheter