lørdag 12. april 2008

Klær!

Er det noen der ute som har klær de vil bli kvitt? For jeg er blakk for tida, og har ikke noe imot brukte klær. Jeg har sett at mange har sånne "byttering" treff, hvor de bytter klær med hverandre, dette har jeg litt lyst til å prøve! Erru med? ^_^
Jeg synes vi skulle gjort det folkens!? treffes hos meg, spist noe digg å byttet klær, alle er velkomne så lenge de har noe de vil bli kvitt.. Jeg har hverfall mange spøkelser i skapet jeg må bli kvitt på en eller annen måte, og klær jeg aldri har brukt eller bruker. =P?

Noen som vil kjøpe denne t-skjorten? Den blei kjøpt som en bursdagsgave men falt ikke 100% i smak, den er bestilt fra Rockshop.no og er aldri brukt. Orginalpris 150 før, koster 119 kr nå ser jeg. Er villig til å selge den for 119 kr?? (skal du kjøpe den på nettet koster portoen veldig mye) Den er i strls Medium, og er stor i størrelsen. Intressert? Gi meg en beskjed så skal vi få ordna noe.

Det står I AM THE ANTICHRIST. Hvis du ikke så det.

Ingen kommentarer:

Festligheter