tirsdag 15. april 2008

Ja, så satt jeg her da!

frustrerteXfruerXart858   Ja, idag er dagen for SUPER episoden med orkan og greier! fyttirakkern å jeg gleder meg, dette blir tidenes Frustrerte Fruer episode. Har jeg fortalt dere hvor avhenig jeg er av diverse serier? Det er nemmelig helt sykt, når jeg først starter å se en episode, så må jeg se en til og en til og enda en til, dette er hvis jeg kan kjøpe eller låne serien av noen, men når det kommer til at jeg må se de på tv, da sitter jeg klistra intill skjermen hver gang det er på.
De andre seriene jeg har vært/er avhenig av er: 
- One Three Hill, The O.C, Dr.House, Medium,LOST, Sopranos,  Prisonbreak, Friends, That 70's Show, Scrubs, Pizzagjengen, Rock School, Top Model, Gossip Girl, Greys Anatomi, Judging Amy, Borettslaget, The Hills.. Det var de jeg

ONE TREE HILL

theOC0406   kom på akkuratt nå, det er nok fler.. Mange fler.

Men, skru på tv2 kl 21.40 idag! Don't miss it:)

6 kommentarer:

Unknown sa...

That 70's Show er drit fett, ser på det nesten hver dag. Og jeg ler like mye hver gang jeg ser på det<3
Jeg skal se på Army Wifes imorra, på tv2 21:40) gleder meg!!

Sigrid sa...

Jeg skal skru på TVèn..
Håper at Victor DØR..
DØ VICTOR, DØØØ!!xD

V sa...

Hehe, jeg har sett så ufattelig mange serier. Hele sesonger osv og noen som fortsatt går. Helt utrolig :P

Tonje Renee sa...

hehe:) jeg å er avhengi av mange av de.. særlig One tree hill & lost:)

MagnusQtie sa...

Jeg skal ikke røpe noen ting.
Og synes selv det er dumt at jeg vet.

Anonym sa...

ooh spennede!
men koselig i går, du lager perfekte brownies

Festligheter