onsdag 26. mars 2008

Skolen igjen

Jah, så sitter jeg her da. Back on mauritz hansen. Jeeeij.
Det er så fantastisk gøy, norsken gikk for en gangs skyld knirkefritt, jeg har bestemt meg for å holde kjeft. Hele tiden. For ellers så sier jeg bare masse som jeg får problemer av, ting til vår til tider meget inkompetente lærer. Faen, i gymmen spilte vi basket, jeg HATER basket, jeg liker gym og vikaren vår, bare ikke basket, jeg hadde glemt gymsko. I friminuttet idag, så spiste jeg å linn Mr Lee. Nei vi spiste ikke en halvfeit kinesisk mann, vi spiste nudler.

Forøvrig er jeg enig med Lisan, Jeg hater skolen!

Gå inn på bloggen hennes, den er verdt en titt:) Klikk på bildet bare

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg er helt enig med deg Elisabeth! Når det gjelder norsken - OG basket er teit, men vikar og opplegg er greit nok :D Du er god på å skrive blogg ;)

Festligheter