tirsdag 20. mai 2008

:)


I skrivende stund sitter jeg i stua. Det kribler i magen, jeg tenker på gutten som sover i Masovngata, jeg tenker på sommer sol og festivaler. Jeg tenker på de jeg har kjær og gamle minner. Hvor flott er ikke livet en dag som denne?

Jeg kommer med bildene fra innlegget om hva jeg skulle ta bilde av, selv om pågangen var laber.

Nå tenkte jeg jeg skulle prøve meg på en spørsmålsrunde! Spør meg hva som helst, og jeg skal prøve å svare så godt jeg kan. SÅ bring it on?


Jeg later som om jeg er en kul blogger med masse treff.
Bildet er av meg Lena , Maria og Siri. ----<3----


5 kommentarer:

Sondre Lea sa...

Hvor mye tre ville et skogmurmeldyr kaste dersom skogmurmeldyr kunne kaste tre?

Det høres i grunn bedre ut på ængelsk. How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Men latin er og blir best: Quantum materiae materietur Marmota monax si Marmota monax materiam possit materiari, om jeg ikke husker heeelt feil. (Si det fort ti ganger.)

Jeg blir imponert om du greier å klekke ut et fornuftig svar =)

Anonym sa...

Hva er meningen med livet?

HAH!

Lena sa...

hvor søt er jeg?

Anonym sa...

Har du noen gang hatt en truse på hodet?

Ylva sa...

Jeg tror jeg nøyer meg med noen ganske standard spørsmål, jeg.

Hvor ser du deg selv om ti år?

Hvor kul mener du selv at du er på en skala fra en til ti?

Til slutt et svårt dilemma;
Om du fikk velge mellom å ha munnen full av levende mygg i ett minutt, eller monobryn for resten av livet, hva ville du valgt?

Festligheter