mandag 19. mai 2008

Klær.

  IMG_3150 Dette er dagens Outfit. Det er en genser som egentlig er mamma sin fra Popin.

Yndlingsbuksa mi fra Cheap Monday.

Smykke fra Thomas Sabo og Klokke fra Nixon.

 

 

 

 

 

 

IMG_2755IMG_2763 

 

 

 

 

 

 

 

 

Disse er begge topper fra H&M som jeg har kjøpt i Strl L for å bruke de som kjoler.
Kristian ga meg disse som 1års gave, vi kjøpte de sammen riktignok, men han spanderte.
Snilleste gutten!

IMG_2756

 

Dette er en shorts fra barneavdelinga på H&M som bare er råkul, only 129kr!
Shopper man der kidsa gjør blirre billig!

 

 

 

 

 

 

 

IMG_2760 

 

 

 

 

 

 

Solbrillene fikk jeg av Magne, de er den nye Rodenstock damemodellen(ja jeg henger med fienden.

IMG_2774

 

 

 

 

 

 

Smykket fikk jeg av SYNNE!:) Hun er helskjønn og Mega søt!

 

 

 

 

 

IMG_3151Dette er dagens kjøp.

Jakke fra H&M som var på salg og jeg har lett etter LENGE.

Rettetang, som har en utrolig STYGG og grusom blåfarge.

Bukse fra Bik Bok, som mamma spanderte.

Strømpebukse fra H&M.

 

 

 

Idag har jeg også drukket kaffe og spist på Ca. Spist italiensk is, og bare hatt det bra, jeg har også sett enchanted som er en utrolig koslig film.
Jeg er lykkelig, jeg er snart blakk og jeg kommer i Laagendalsposten en av de nærmeste dagene.
Kjæresten min er søt, og livet er flott.
Været suger, men jeg overlever.

 

Cheers! Whis me luck tomorrow, Engelsk tentamen FTW!
Hva synes dere om det nye utseende?
Leave a comment please!

 

-elisabeth-

5 kommentarer:

Silverspade92 sa...

nja...likte utseende bedre som det var, men da kan skyldes tittelbildet... :/

Fint smykke og solbrilller (men ta et bilde hvor du har dem på da! :)
Jeg har ingenting intresant å si om klærne (er ikke så god med sånt) så jeg holder kjeft ;)

ingeborg sa...

Lykke til med eksamen! :)

Så mye fine ting du hadde kjøpt! Forresten, elska headeren din, den så skikkelig herlig ut :)

Silverspade92 sa...

Ja fin header, seff (nam marsmellows I)
Det jeg mente var at det passa ikke så godt med blå fargen

men det er bare IMO, det er din blogg ;)

hanna sa...

det var ok utseende, kanskje bedre med en litt lysere blåfarge? kjempemange fine kjøp og klær :D

Lena sa...

åh! og hva gjorde jeg?
INGENTING

Festligheter