mandag 5. mai 2008

Lykke er:

Å glede seg til noe:

image

image

image

Å kose seg med venner:

DSCN2953

DSCN2935

DSCN2938

Støttende ord i tøffe tider:

image

Å ha råd til nye sko, og en ny topp og en ny veske:

IMG_2602 

 IMG_2594

IMG_2744

At det endelig er sol ute:

IMG_2576 IMG_2583

Å unne seg noe godt:

IMG_2634

Å legge seg i nyvaska sengetøy:

IMG_2743

Å elske noen:

IMG_2722 IMG_2730

Å le:

IMG_1203

Å være på hytta:

IMG_2112

Familie:

IMG_2014  

IMG_2153

IMG_2097

 

Hva er lykke for deg?

15 kommentarer:

Anonym sa...

Det er å leve det. Fullt ut! :) Følelsen av å være trygg, følelsen av å ha folk man stoler på. Den dagen da man bare ikke klarer å slutte å smile. :)

Anonym sa...

Lykke er å være glad i noen, og å ha noen som er glad i deg, å ligge på brygga spise vannmelon og høre på sommermusikk. Lykke er ærlighet og smil.

Eirin sa...

Lykke er å føle seg trygg, at en har noen å være glad i, å føle at hverdagen ikke er såå jævlig som den egentlig er, ha gode venner, gjøre ting utenom det vanlige, smile og ha det gøy og VIRKELIG føle og tenke at;
"Ey, life is great!"

Tonje Renee sa...

Lykke er gode venner og familie. Noen som alltid er der for deg, noen du kan dele sorger å gleder med. Smilende ansikter, sommer & varme :)

Anonym sa...

først vil jeg bare si at den "nye" bloggen din er helt fantastisk :D grønt er en fantastisk farge xD så congrats..!! og så vil jeg si hva lykke er, selv om de fleste har nevnt det viktigste: venner, familie, musikk, følelsen man får etter man har gjort noe for noen, gjøre andre glade, ha noen du er glad i og omvendt, å kunne le, mat og kos, og jeg kan fortsette i evigheter haha :D:D

Anonym sa...

LYKKE ER NÅR ELISABETH ENDRER LAYOUTEN PÅ BLOGGEN SIN! :D:D:D
fett

Anonym sa...

Lykke er å ha verdens beste venner <3
Bortsett fra det så finnes det ikke så mye lykke lenger. haha

Anonym sa...

Stilig laget til. :)

For meg er lykke kjærlighet. Gode holdninger. Positivitet. Trening.

Unknown sa...

Lykke for meg er at folk rundt meg har det bra. Når jeg er med Magnus, det er lykke det<3 Å ha en bra dag sammen med venner eller familie.
Ferie!<3
Det er så mye atte, lykke er i mange former og farger. :P

MariaKF sa...

Lykke er sjokoladeis, sommer & varme, verdens beste venner, humor, latter og leve livet <3!!

Lisa sa...

Lykke for meg er trygghet, nærhet og kjærlighet. Det å føle seg elsket og verdt. Lykke for meg er å få andre til å smile eller le. Lykke for meg er å gjøre andre glade. lykke for meg er å ha gode, ekte venner. Lykke for meg er å se våren, sitte i sola, unne meg noe godt eller være på ferie <3
Fine farger på bloggen din søøøøte :) <3

ingeborg sa...

Lykke for meg er å sitte på gresset og spise is og jordbær med de beste vennene mine. Snakke og le, eller kanskje bare sitte der og nyte selskapet til hverandre.. Uansett er det venner som skal tiul for å gjøre dagen min :)

Anonym sa...

Lykke er turer inni skogen på scooteren til venninna di, mens dere nynner sanger og nyter mørket og månen!^^

Anonym sa...

Lykke er når du aldri klarer å slutte å smile og le!!!

Anonym sa...

Man vet man er lykkelig når man smiler selv når ingen andre er tilstede =)

Festligheter