torsdag 15. mai 2008

Livet, reklamer og sånn.

Nå er det lenge siden jeg faktisk har SKREVET eller skrivi som vi sier på Kongsberg et innlegg, det har vært veldig mye bilder i det siste, rett å slett fordi jeg har hatt mye og gjøre, det er fint vær, og jeg har litt lite inspirasjon. Forresten, jeg syns "Kiwi kutter momsen" reklamen er utrolig morsom, det høres ut som om vi har vinni krigen omtrent. "Vita-pro" reklamen derrimot er full av dritt, det er så åpenbart at disse mennesken er betaaaalt. Og jeg elsker Kristoffer Joners parodi på storebrand-reklamen, hvor kjendiser blir betalt for å gjøre "fine" reklamer. haha,


Her er den, jeg synes den på en måte er veldig ironisk, og på en annen måte veldig reflekterende over hva vi driver å kjøper oss sikkerhet mot hele tiden.

Peace out, leave a comment.

5 kommentarer:

V sa...

Føler meg skikkelig utta for. Har ikke sett noe reklame på sikkert halvt år! :O

Anonym sa...

Merker du er litt uinspirert ja.. Kiwi reklame er jo også noe å snakke om!! Haha.. Stå på!

MariaKF sa...

Den "reklamen" har jeg ikke sett før faktisk, men den var egentlig jævlig bra xD

Elisabeth sa...

I knåww

Anonym sa...

det jo ikkje ein reklame d e jo ein spøk mot den orginale reklamen fordi han ikkje lige an. det gjør forsovet ikkje eg heller.

men digger denne, den burde ha blitt sendt på tv!

Festligheter