fredag 16. mai 2008

Syte innlegg.

Jeg ligger på sofaen på stua, klokka har passert halv tolv og det er på tide at jeg legger meg, i og med at jeg skal opp kl 06.00 imorra. Ved siden av meg har jeg et glass rødvin, haha, jeg hører på Smoosh, de to søstrene fra statene som spiller utrolig bra indie rock til tross for at de er 16 og 14? Det er helt syk, søk de opp på youtube! De er nice, bortsett fra det så gir jeg kreds til Erlend som vant norske talenter forrige uke! Han synger så jeg får gåsehud og tårer i øya, sveisen hans er også ganske fresh synes jeg=) Brann vant mot vålrenga idag, noe jeg synes er litt morsomt, Henning er neppe fornøyd, ellers annbefaler jeg dere å lese Zofies verden stripa i dagens dagbladet. Den ga meg en goood latter for å si det sånn. Idag hadde mamma vært på raid og kjøpt nye sokker til meg, noe jeg setter umåtlig pris på.

Kvelden har vært dritt. Jeg har kjeda livet av meg. Jeg som gleda meg sånn til 16.Mai! FAEN. snart er det mandag, og jeg får ikke hatt "helg" før det er på'n igjen med tentamen i engelsk, muntlig prøve i naturfag og trekking av skriftlig eksamen.

FAEN F A E N

Kos dere i morra, det håper jeg at jeg vil. OG det skal jo regne, så GØY!:D

7 kommentarer:

Ireneelise sa...

Smoosh var digg musikk ! Skulle ikke tro at de var såå unge.

Ireneelise sa...

Forresten, de er 12 og 14
:O

Lena sa...

link oss a!

Elisabeth sa...

Det ER link der Lena

Anonym sa...

takk for at du informerte meg om alt som er å gjøre på skolen!
haha

hanna sa...

hadde du en fin 17mai? :)

Silverspade92 sa...

Ja, skriv noe om 17 mai også da vell! ;)

Festligheter