tirsdag 6. mai 2008

Dagen idag.

  • Søvn.
  • Skole.
  • Minnestunden til Kristopher som var utrolig rørende og sterk.
  • Mer skole.
  • Tok sol.
  • Prøvde desperat å få en frisørtime.
  • Hjem.
  • Middag.
  • Sang og Poesikveld på bibliotek! Det var dritbra, Martin, Katinka, Tuva, Mats osvosv spilte. Og de var DRIT flinke.
  • Ca med Katinka og Martin, kos å bli bedre kjent.
  • Komme seg hjem, snakke med kristian i telefonen.
  • Frustrerte fruer, potetgull og tørst.
  • NÅ er det medium. Spennendeeee :D<3

    Rar dag. Som jeg ikke er helt ferdig med.

IMG_1975

Jeg slengte med et bilde et bilde fra Rachel's bursdag. Fordi jeg er kul. Eller bare ikke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! jeg gruer meg til forsettelsen xD

Tøft antrekk btw ;D

Anonym sa...

UFF! hun kan ikke ha vert helt god. Vi har en fyr som går med spy grønne. Skikkelig nydelig liksom :P

Festligheter