fredag 2. mai 2008

Hvil i fred.

Han blei bare 18 år. Det tilsier 6570 dager +. Det er så jævla urettferdig. Han hadde så mye å se fram til. Så mye og oppleve. Han hadde en karriere innen dansing forran seg og han var drit god. De som kjente han beskrev han som mega livsglad og en sikkelig hyggelig gutt. Jeg kjente han ikke, men jeg veit godt hvem det er, på et så lite sted vet alle hvem han er, særlig når vi ser han vinne norgesmesterskap og europamesterskap i hytt å pine i lokalavisa. Jeg så han for to dager siden. Og nå er han borte? Det er bare helt sinnsykt. Det har ikke gått opp for meg. Jeg føler så utrolig med de etterlatte og de nære vennene hans.

Hvil i fred Kristoffer. Du er dypt savnet.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Det er helt ufattelig.. Virkelig
Tankene går til hans nærmeste.
Hvil i fred.. <,3

V sa...

Hvil i fred.

Karoline sa...

Hvil i fred, Kristopher.

Festligheter