torsdag 24. januar 2008

Hva gjør man?



Nå sitter jeg i kantina. Resten av klassen har geo prøve. Jeg og Siri Marie sitter på kantina på skolen. Vi har vær vår grunn til å ikke sitte med de andre. Og jeg tror de fleste veit min.

De siste nettene har jeg sovet veldig lite. Og jeg er generellt ikke i form. Jeg har ikke lyst på mat. Jeg er ikke sulten. Mat frister ikke.
Søvn er ikke eksisterende om natta. I går sovna vel jeg sånn rundt 4 tida og stod opp halv åtte.

Sovna et parr ganger på sofaen og sov litt der i går kveld. Det var deilig å få litt ro på kroppen.



Tankene surrer mye rundt også. Jeg tenker tilbake. På ting, sånn som det var.
Å jeg tenker at jeg kommer til å savne det. Jeg kommer alltid til å ha de minnene ved meg. De gode minnene.



Bah, jeg føler meg som en slapp feit dass. Helvette. Hvorfor skal ALT være så jævlig vanskelig.
Det er utallige ting jeg egentlig bør gjøre. Men jeg gjør ikke noe av det. Jeg bare er lat. Sitter her depper å tenker på meg selv.

Drittuke.Møkkadag.Helvete..











Kunne ønske jeg kunne komme meg hjem for å sove. Det hadde jeg trengt.



Søvn, hva er det??

Ingen kommentarer:

Festligheter