onsdag 30. januar 2008

Klassen min er rar.

Jeg er aller rarest og en kranglefant
Morten tar seg gjerne en blund.
Torkill spiller stepmania.
Sondre er litt fjern.
Elin ler sin sære latter.
Remi ser på film og hysjer på de andre
Vegard spiller rare spill, om grønnsaker og biller.
Linn og Catalina spiller tetris.
Fredrik har på høy musikk.
David sitter på mac'en.
Julie ser litt forvirra ut,
og det gjør Guro å.
Caroline brøler ut i latter, og skremmer enhver.
Suzanna er i elevrådet og blir ofte spurt om råd
Marte er litt smartere
Sunniva smiler lurt å rekker opp handa og stiller et spørsmål
Siri skravler stille og mumlingen fortsetter
Line har fått briller, det liker Andrew å kommentere
Jonas liker å diskutere med lærene om fagstoff
Emilie er ganske stille, og blir rød når Andrew snakker
Hege er god i sport, og Aabel i basket
Lars liker fotball og Arsenal helst.
Veronica har styr på lekser og når vi skal møte
Kristoffer og Runa er klistra sammen i munnen
Solveig bor langt unna, det gjør også Anette.
Knutti ser vi ikke stort til



Det var hele 1STE håper ingen føler seg truffet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg sov ÉN gang! :(

Anonym sa...

Hehe, det var jo ganske sant, men sitter jeg bare på mac'en? gjør jeg ikke noe annet...?

Elisabeth sa...

hahhahaha

Knut sa...

Og jeg er ofte innom i friminutta.. Kanskje jeg er en Wannabe 1STE'er :O

Festligheter