søndag 20. januar 2008

Klarer ikke, Orker ikke, Gidder ikke.

Det er kjipt nå.
Har vært hos Kristian idag. Og det var veldig koslig!! Så etterpå møtte jeg fattern på bighorn steakhouse for å spise. Det var nam.

Men når jeg kommer hjem, så begyner ting å bli kjipt.
Jeg VEIT jeg bør gjøre lekser, Jeg VEIT jeg bør rydde rommet, at jeg burde ha trent på KMT idag og jeg VEIT jeg bør gjøre veldig mye, jeg VEIT jeg bør pakke ut tinga mine.

men jeg klarer ikke, gidder ikke orker ikke.


Jeg bør egentlig sove nå, men det gjør jeg jo tydelighvis ikke.
Andrew kommer til å halshugge meg forran hele klassen imorra. Fordi at jeg ikke har gjort oppgava.

FAEN FAEN FAEN.



Å det som er kjipt er at jeg ikke kan skylde på noen andre enn meg selv.
Jeg VIL ikke sove, for da starter skolen snart.. og jeg vil ikke.

Jeg vil ha sommer, SOL og skolefri. men NEIDA.... bæsjbæsjbæsj.. jeg vil bare sove helt til sommer'n.. gå i dvale rett å slett.

Kan jeg ikke bare det da? Med kosebamsen som bestevenn!







Et litt trist bilde, til en litt trist bloggpost. F A E N !

2 kommentarer:

Bjørg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bjørg sa...

Høh, det der er ganske likt hva mine innlegg hadde blitt om jeg hadde publisert noe nå. Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at du kommer deg gjennom det. Og det er verdens jævligste ting å si om sånne her ting, så da holder jeg munn. Jeez.
Du har bra blogg!! Jeg liker den.

Festligheter