mandag 28. januar 2008

:D

Jeg leste nettop noe på Lisan's Blogg og måtte bare skrive noe selv.

Jeg er så lei av folk som forventer ting av deg. Som mener at du skal oppføre deg sånn, kle deg sånn, være blid, smile hele tida.. Tenk om jeg har lyst til å oppføre meg anneledes, tenk om jeg vil kle meg som jeg vil, tenk om jeg vil være sint en dag, sur ikke smile og si "joda, alt er fryd og gammen" HVA FAEN!?

Ingen ting er rosenrødt, ingen ting er rosa skyer. Det er LOV til å ha en dårlig dag.
Jeg har bare lyst til å skrike på folk! Så jævlig, si at du er stygg, jeg liker deg ikke, og kan du ikke la meg være i fred?! Kan jeg ikke få lov til å hate folk? selv om de ikke har gjort noe mot meg.

Det er MANGE som ikke liker meg, selv om jeg alri har gjort noe mot dem noe i det hele tatt. Hvorfor skal ikke jeg få lov til å gjøre det samme.

Jeg vil ikke alltid være happy å danse på roser. Ingen farger. Noen ganger vil jeg deppe under dyna med en dream is og drømme meg bort til et bedre sted!

Jeg vil ikke ha en regnbue tilværelse.
Jeg vil la ting gå i gråtoner å være litt svart å hvitt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det er greit å ikke like folk, hvordan man takler det er det som har noe å si.

Anonym sa...

det er greit å ikke like folk, hvordan man takler det er det som har noe å si.

Anonym sa...

Oi, den kom to ganger den :p

Festligheter