tirsdag 29. januar 2008

Jeg savner sommern.

Jeg savner sommern.

Jeg savner å kunne bruke solbriller og lette klær
Jeg savner å bade på hytta å steike i sola
Jeg savner å kjøre båt
Jeg savner å høre konsertene på wrightegaarden i bakgrunden
Jeg savner å drikke ute
Jeg savner å ikke fryse på føttene
Jeg savner å kunne være blid (vintern gjør noe med humøret mitt)
Jeg savner å bade på kjennerud med lena og folka.
Jeg savner å bli dytta ned fra flåtan
Jeg savner å spise hos grillmester Bjarne og salatmester Gro ( MÅ gjøre det i sommer)
Jeg savner å kjenne grass under føttene
Jeg savner å kunne spise is ute uten å forfrosse fingre
Jeg savner parken.
Jeg savner England
Jeg savner lukten ute etter regnet har slutta
Jeg savner å kunne gjøre mer ute
Jeg savner å kunne gå uten å falle
Jeg savner å puste inn sommerdufter
Jeg savner å kunne spise vannmelon og moreller
Jeg savner å sitte ute å slappe av i sola mens Ipoden spiller
Jeg savner å lese bøker
Jeg savner å grille
Jeg savner å bade i bikini
Jeg savner å kunne gå i kjole og skjørt uten å se dum ut
Jeg savner at verden ser gladere ut
Jeg savner skolefri

Jeg savner en sommer med Kristian.. <'3



4 kommentarer:

Anonym sa...

herlig med hytta<3 å båt, når jeg leste båt så kom jeg til å tenke på når vi/du "krasja" med MIN båt hos olav og nina =o, og når jeg mista lommeboka til baja i vannet å fikk helt panikkXD haha ;p gladi<3

Lena sa...

det der har jeg sett før et sted...

Lena sa...

jeg savner kjennerud med deg å!
grilling i sommer!
kanskje uten bjarne og gro også..!

Anonym sa...

Hihi, lignet litt på Lena sitt innlegg dette ogsåå.. (a) :) Jeg savner sol jeeg.

Festligheter