onsdag 16. januar 2008

Bilder





Jeg har sagt jeg liker foto. Det vil si å fotografere. Jeg elsker å ta bilder, overalt av hva som helst. Dette er et av bildene jeg liker godt, det som er bra med et speilrefleks er at du får fokuset riktig. Hele poenget var at gitaren skulle sees, men at Kristian skulle være så å si uklar.





Dette er et annet bilde. Det som er så spessielt med det er at malingen har flakket nesten helt av gjerdet. Men under ser du fortsat malingsgriset fra de var nymalt.



Et bilde tatt på laagendalsmuseet. Har sånn ca 300 bilder av de kjettingene rundt der. Den dagen var himmelen virkelig så blå. Jeg har ikke redigert en ting.

3 kommentarer:

Bjørg sa...

Har du speilreflekskamera?! :O

Elisabeth sa...

JaA

Anonym sa...

Elisabeth er shøøøøt og fjiiiiiiink til masse ting hun! :D
Hun er fjink til å ta bilder, men hun er ikke flink med nettbyMAX xD

Hilsen Bollakaninen Lisan

Festligheter