torsdag 17. januar 2008

Festivalsommer.






Jeg hadde egentlig store planer om å reise til Roskilde. På Roskilde festivalen i sommer.
Men, greia er at jeg begyner å revurdere, for Hove festivalen (som er nærmere og har fått spillerliste) og Roskilde er i Danmark og har foreløpig bare 3 band på playlista..


Jeg er virkelig usikker, begge festivaler frister. Og jeg lurer på om det beste hadde vært å starte med Hove, for hvis din første festival skal være Roskilde så bør du være forbredt på litt av hvert.


Sex, Drugs and Rock'n Roll. Men hvilken festival.
Dette kommer ann på om i det hele tatt jeg KAN dra, fordi at jeg lurer fælt på om jeg får fri???


Roskilde................................. eller Hove?





5 kommentarer:

Lena sa...

Hove for da kan jeg være med. jeg får aldri i livet være med til Danmark til en psycko festival... men jeg er også redd for deg hvis du drar på Roskilde. du er jo bare 16! men festival må vi på! men hvis du skal på Hove har jeg hørt at man snart må bestemme seg!

Bjørg sa...

HOVE!! Da kan du bli med meg og Lena og Runa og folks. Hihi. Det hadde vært knall.

Anonym sa...

jeg går for hove på dine vegne, skulle gjerne vært der sjæl. siden jeg er på ferie, tenkte jeg at du kunne være der for meg og fortelle meg hvor herlig det var etterpå! på den annen side, roskilde hadde nok vært best det også.

Knut sa...

Eller du kan bare bli med meg på Jazzen? :D

Anonym sa...

Hove

Festligheter