mandag 28. januar 2008

Helg!

Nå er helga desverre over, og vi sitter i første time, og har matte.
Men nå skal jeg fortelle om helga.

Fredag så var jeg på jobb etter skolen, som vanlig var Gunn litt sur og litt irritert på alt jeg gjorde og sa, men jeg klarte og overse det denne gang^^ Når jeg kom hjem kom Kristian og vi så en film som heter Disturbia, som egentlig var en veldig bra film. :)


Laurdag var det tid for Ozlo med Håge!! Tok bussen i halv tolv tida og var i Oslo rundt et, så gikk jeg til "tavla" og venta der på Hg som kom med tåget fra Sandvika. Etter det sosa vi rundt i Oslo, gjorde egentlig ingen ting. Etterhvert møtte vi på Anja, Maria, Linn og Ida. Alltid like morsomt egentlig. Etter det dro vi til Hg og forsa på rommet hennes, noe som var veldig koslig! Når vi skulle ta banen ned igjen så kjøpte jeg potetgull. Og for å si det sånn, dagen etter var det potetgullspor over alt. På banen snakka vi også med en iraner som gjerne ville ha øl'en min, Men det blei det ikke no av gitt. Når vi arrived National så dro vi til Blitz, hvor det var konsert.
Konserten derrimot så jeg ikke stort til. For vi satt i et annet rom hvor de spilte Bob Marley! Hurra!!:D Hah, det var en intressang og veldig veldig morsom kveld, som endte med nye bekjentskaper på banen hjem og kebab søl over så å si hele buksa.



Gleder meg til neste helg allerede.. Skole er boring og ubrukelig.

Lenge leve blitz (: nemmelig.

Ikke at jeg kommer til å henge der fast.

2 kommentarer:

MariaKF sa...

Det høres ut som du hadde en super helg =DKjempe koselig! Morsomt når du traff på han karen på bussen også da?!xD Hehe. Er så enig i at skole er BORING. Helgen er alltid ukas lyspunkt^^

Elisabeth sa...

Ja, faen.. er så lei alt nå jeg bare alt.. faen faen faen

Festligheter