onsdag 16. januar 2008

Nettet, livet, trening å sånn.

Jeg sitter nå her i første time med Mona, som noen har fått meddere er jeg ikke stort glad i Mona, hun er crap, rett å slett. Så derfor, istedet for å sitte flittig å følge med som noen har det med å gjøre, så sitter jeg å leser andres blogger og er på facebook å sånn.. Å når jeg skulle inn på nettby, hva skjedde da??


Neida, det er ett eller annet på skolen som gjør at jeg ikke kan komme inn, jeg har kommet inn før, men i det siste har det ikke gått.
Eirin sa at hun aldri kommer inn. Jævla møkk.




Nå holdt jeg på å få så sjukt lættis, læreren min er så tett at jeg nesten dævver.

Når det gjelder livet så er ikke det like lett for tida jeg er konstant bekymra for å miste de rundt meg, jeg prøver å få orden på ting. Men klarer det ikke helt.
Det er rart hvor mye man knytter seg til en person, og hvor skuffa man kan bli når den personen ikke er like begeistra for deg lenger.. at du blir "for mye". Jeg sitter her å savner en person så mye at jeg orker ikke å smile, jeg har vondt i magen. Og har bare lyst til å legge meg i senga å sove. For trøtt er jeg og. Helvette sier jeg bare, Helvette.



Savner savner savner savner deg. Hvorfor kan ikke du savne meg?


Når det kommer til trening, så er jeg det man kaller støttemedlem på KMT noe som vil si at jeg betaler (å ved jeg mener jeg pappa) betaler veldig mye pegnger hver månede, for at jeg skal få trene der. Men via at jeg trener sånn ca 3 ganger i måneden så lønner det seg ikke i det hele tatt.

DRITTDAG!! (og jeg har akkuratt stått opp)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg tror datafolkene på skolen har gjort sånn at vi ikke kommer inn på nettby lenger for det er ingen som kommer inn der nå! :P

Elisabeth sa...

! SLEMMINGER

Festligheter