onsdag 13. februar 2008

F E I T ! xD



Jeg er en godtemums. Jeg kommer til å bli feit! HAHAHHAHAHAHAHAHA

Idag har jeg spist følgende:

En pakke tyggis.
En sjokolade.
Masse chillinøtter.
Jucie.
Et påskeegg.
Truly Smooth jucie fruit pakke.
Potetgull


Etterpå skal jeg på russerevy...


å gå forbi utallige matbutikker med 14 klirrende kroner i lomma kommer til å bli vannskelig.
FAEN..




Er det ingen andre som har det sånn?



Jeg har lyst på smågodt og nå... faen.




Hvis jeg fortsetter sånn så ser jeg ut som dette til slutt.


men jeg vil ikke ende opp sånn heller-->

3 kommentarer:

Lisa sa...

Ha ha, me too!
Jeg vil ha GODIS hele tia!
REgnes kebab som godis? Jeg vil ha kebab og glasscola <3

Anonym sa...

oi...hvorfor har du lagt inn det bilde av meg med min sexy, røde bikini? trodde det bare var mellom oss...jeje godis er kjempe godt, nam nam :D

Anonym sa...

Snoop<3 jada Vikanes, du er ikke alene om å forgude litt godteri nå og da, elr kanskje heeele tiden?!:D:D Lilo;)

Festligheter