onsdag 20. februar 2008

Herr yoghurt står til høyre venstre høyre, omega 3? Hvordan smaker det?

Jeg er kake, bløtkake. Sikkelig søt, fyldig og slapp.
Ida, min robbiewilliamselskedetreningsnarko tvang meg med på Spinning. 60 min.
Med svett tråkking og store smerter i rygg og knær, på en stillestående sykkel som det stod inndor use på. Hvem faen ville vel tatt en spinning sykkel ut å trodd at man skulle klare og komme seg avgårde med den? ikke jeg hvertfaaaall. Etterpå skulle Ida på bodypump. Og det bare nekter jeg å være med på. Forrige gang blei jeg ørdelagt. Så det blei tusling for meg selv med fokus på mage rygg. Etter å ha dusja skulle vi egentlig ta sol. Men siden man ikke får puste på solariumet på kmt, så bestemte vi oss for å dra imorra. Et annet sted.

Dette her er meg etter jobb i morra. Bortsett fra at jeg er jente, og at jeg ikke spiller gameboy. Og jeg har sannsynelivis ikke på meg badeshorts.

Men jeg skal ta sol. Jeg skal ikke bli brun, for det blir jeg ikke uansett.. Men jeg skal få litt farge. Så det ikke ser ut som om jeg har laukemi eller er døende på noe sett. Eller død for den saks skyld. Bjørn og jeg prater på Msn, jeg begyner å lure litt på han raringen der!


Til en annen sak. Jeg jobber på Essilor norge på pakkrommet. Og idag fant jeg på noe.
Pakkrommet på essilor er som Italia. Det er ikke Staten (sjefen min trine) som bestemmer det er Mafian (Gunn og Torunn, to sure gamle damer). Det er ikke koslig å jobbe der når ikke Ragnhild Ida eller Lars er på jobb. For det er ikke lov å snakke sammen med de andre på jobben , de blir bare sure og tror jeg ikke gjør jobben min.Så det så.

Navnet på innlegget kommer fra den nye Ica reklamen. Den elsker jeg!" Ler like mye hver gang.

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

HAHAHAHA, Torunn og Gunn - Mafia. Jeg ler!!!;D Men det verste er at det stemmer jo paa en maate ogsaa! Hoho

Unknown sa...

he he elisabeth ;o)
synes du det er mafian der nede altsåååå... hehe ;o)
ta igjen med dem du..og si ifra til meg..;o)
men du.. veldig BRA side du har her;o) MORSOM er du..

god helg...

Klem fra Staten;o) he he bare ikke kall meg SATAN.. hehe....
Trine....

Festligheter