mandag 18. februar 2008

Helga og mandag! <3

Fredag var jeg hos min kusiner! Det var utrolig kos, det blei som vanlig masse prat med tante på kjøkkenet og en film oppe i stua. Music And Lyrics. Det er en kos film!!! Vi spiste godteri og chillaaa.. Eller jeg og Mari spiste godteri. Ida spiste sånne rare gode hvitetrekkede nøtter!

---<3--

Lørdag møtte jeg Lena, Siri og Maria i byen, jeg fant en fin top å belte som jeg skulle bruke hos Rachel! Som hadde fest seinere på kvelden! Før Rachel kom Maria til meg og vi ordna oss å sånt, Maria sydde også på en knapp jeg hadde mista for meg. For det klarer ikke jeg. Hos Rachel bar det GØY! jeg har ikke hatt det så gøy på veldig veldig lenge! Jeg dansa masse! og spøy litt,... men det var jaggu gøy. Jeg å maria gikk hjem med en kebab og sovna som steiner straks vi la hue på puta.


---<3---

Søndag var jeg hjemme å slappa av. Jeg til Kristian på kvelden og så et parr filmer hos han.
Aww va kos det va:) hahaha

---<3--

Idag jobba jeg! haha, det var digg, for det var ikke stort å gjøre. Etterpå dro jeg til Elin, vi chilla på senga hennes å så på Cæsar og Farmen. Og skravla som vanlig i ett sett!


Digge første dager av vinterferien!

Hos R fortalte mange meg at de leste bloggen! Gjett om jeg blei glad!! Det var en overasskelse, for det var folk jeg virkelig ikke trodde gjorde det! Hah. søtinger. jeg skal blogge om noe mer morsomt snart.. Hah, bare snart!

Ingen kommentarer:

Festligheter