fredag 29. februar 2008

Hvem kan ikke elske Finn Shøll!?

Jeg sitter å ser på Senkveld der sitter Finn Schjøll og gutta å snakker om Cannabis og en kjønnsnøytral lov. Finn er en artig skrue? Hvem kan ikke elske den utrolig blomsterglade og ikke mist smørblide homofile danse og brillegale mannen! Han er SÅ søt, jeg blir rett å slett glad hver gang jeg ser han på tv! Jeg smiler som en sol(sikke). Han er helt og fullt seg selv og inrømmer til å med at han kom til senkveld fordi han liker å være på tv. Hvem andre gjør det a? Hadde aldri jeg inrømmet, Adele har nettop sunget Chasing Pavements.



Faen for en fin sang og en fin stemme..

3 kommentarer:

Simen sa...

Tror nok jeg skal klare å styre meg..

Fun fact: Ordbekreftelsen på kommentaren min var "graudl", høres ikke det ut som en grøt man kan kan steike i panne, gjerne ved hjelp av grytekluter?

Anonym sa...

Haha, jeg har bilde av meg og Finn Schjøll ! Det er et elskverdig bilde. Jeg hilser på han hver gang jeg møter han :D

Lisa sa...

Jeg syntes du skriver så bra og ærlig jeg, så jeg måtte bare avlegge en kommentar (hør på meg a, avlegge du lissom.. ha ha)Du skriver morsomt. Allti kol å lese bloggen din min beste bollekanin <3
Du er koli :D <3

Festligheter