tirsdag 26. februar 2008

Kvalme, Møllkuler, Boller og tattoveringer.

Det svulmer over meg, trøttheten kommer snikende på meg som en liten katt på lette poter.. Det er som en kvalme som sniker seg oppover halsen, øya blir groggy og munnen åpner seg i et stort gjesp. Jeg er sliten, jeg vil hjem, jeg vil sove.. Lenge, hele dagen med bamsen min Tequila vedsidenav. Og sval deilig indie musikk på øra mine.. Fy faen, jeg dør snart..

Neglene mine som en gang var røde, er avflasset å stygge. Jeg vil lakke de svarte, fordi det er fint.

Fy faen, jeg kommer akkuratt fra kantina, og vår litt eller ganske forvira kantinemann. Roger, klarte ikke ta bollene ut av ommen.. som betyr at jeg ikke får boller.. faen, jeg ville ha boller! jeg ville HA! nå kom guro møllkuler bort å, hu stinker som et rottent dyr. æsj, hun kler seg som en wannabe ungdom i rosa bjørn borg bokser og fornarinabukser. STYGGE STYGGE menneske. fy faen jeg tror jeg dævver snart.

Kvalmen ligger i halsen, jeg tror fader meg jeg må spy.. æsj.. ekle greier.. =/

Jeg savner sternetattoveringen jeg tegna på meg selv for lenge siden.. <3...>

5 kommentarer:

Anonym sa...

tattoo var koli! <3

Anonym sa...

Æ syntast du bør lagestjernan på ny, d va sykt hot!!

Anonym sa...

Jaa den stjernetegningen husker jeg :D Den var fin ;)

Anonym sa...

åh gosh, la oss klag på aill dæm som lik mærkeklær liksom. fordi at siden æ it bruke det sjæl så kan it æ la andre få velg heller. da e dem heslig ! Usj ja !:)

Elisabeth sa...

Når damer på 45+ kler seg som 14åringer så er det noe galt.

Festligheter