mandag 11. februar 2008

Skjerpings!

Kjeft på dere!


Altså når jeg har hatt to avstemninger om hva jeg skal skrive om på bloggen dirver folk bare å stemmer på den tulle tingen jeg har som alternativ. Likevel misstenker jeg sterkt at ingen av dere leser det? Jeg fikk EN kommentar på banan innlegget og INGEN på det om golf.

Sitter dere der å stemmer på ting dere aldri kommer til å lese "bare for å gjøre det" ?!

Da ler jeg av dere! Høyt:O!!

Skjerpings folkens!



Å siden jeg føler jeg har kjefta litt nå, så har jeg bilde av Po.. for han er harmløs!

5 kommentarer:

Lena sa...

haha ! kanskje droppe å ha tulle alternativer da! bare eb idé

Elisabeth sa...

Blir litt kjedlig hvis alt er dønn serriøst hele tida!

Anonym sa...

Jo men da blir det morsommere å velge de tinga da :P

Anonym sa...

Hehe, jeg følte meg litt skyldig nå :P

Elisabeth sa...

!! hah, der tok jeg dere på fersk gjerning kan jeg tenke meg!

Festligheter