mandag 18. februar 2008

Bor3d

Jeg sitter i sofaen, midt i den store blå skinnsofaen med tre seter.
Hvorfor jeg sitter i midten veit jeg ikke. Jeg bare gjør det.
Har alltid hatt en slags utrolig trang til å være midtpunkt i alles hverdag å liv.
Å i sofaen, jeg må være midtpunkt. Men sammtidig, så liker jeg egentlig best å sitte i hjørnet av sofaen, når det er andre folk i den, så jeg kan lene meg på kanten av den.
Jeg liker å være utenfor å midt i, jeg hater å være som andre.
Jeg vil være MEG jeg vil være spessiell. Jeg liker å stå utenfor, men sammtidig inni.
Øsj, jeg høres ut som en sånn liten bortskjemt drittunge.




Jeg har alltid vært spessiell, helt siden jeg satt i bleia sa jeg rare ting og lo av ting ingen andre lo av. Ingen har sånn navel som meg. som ser ut som en bolle, en sånn kanelbolle med snurr..
Jeg hører på Tuva aka Floor Lion synge Complete The Process. Det er rett å slett vakkert.
Og jeg misunner henne at hun har sittet utallige timer å øvd på gitar og på å synge å blitt så god som hun har blitt.
http://www.myspace.com/floorlion GÅ HER. Og bare hør. Jeg fikk faen meg tårer i augo av å høyre på Complete The Process.


Jeg laster også inn bilder fra kvelden for litt over en uke siden, da det var et mini fylle kalas i Sophusliesvei. Og noen bilder jeg tok i speilet i gangen av meg selv. Siden jeg er så hått så tar jeg bilder av meg selv:D
Forran meg på bordet ligger den en ihjelspist mango.
Yndlingsfrukten min er mango, det er surt og søtt og saftig.

Jeg har et mega fint bilde jeg vil vise dere: det er mega søtt -<3->


Det her er to av de søteste personene jeg kjenner. Og jeg elsker bildet!



Det var en koslig kveld med fyll og dansing, jeg har jo tidligere lagt ut film fra kvelden.
Nå må jeg bare legge ut et bilde til, for det er så "gjengen" i et nøtteskall.


Torkill kniper igjen øya pga blitz, lena smiler til fordi hun hører lyden av et kamera. Morten er sur og knut surrer med sitt vanlige surr. :D



Jeg har funnet ut at jeg har 37 og en halv ! i sko. Hva faen er det for noe, ingen har noe og en halv i sko! Men jeg har. I amerikanske størelser vil det si 5 riktignok. Men jeg vil heller være en hel europeer enn en hel amerikaner. Srry. I don't like americans. Lena skal jo reise dit til neste år, være borte fra meg et år! På faen meg snart 11 år så har vi ikke vært borte fra hverandre i mer en tre uker uten å se hverandre. Altså, vi har ikke vært like close alltid, men vi har gått i samme klasse lenge å vært venner lenge. Det er sjukt at det ikke bare går ann å gå til lena en tur. At hun er på andre sia på kloden og sover når vi er på skolen og omvendt.
Jeg er rar, det må jeg inrømme. Fyttihelvette. Se på det her a:


I absolutt løve tis camera! Det er vel egentlig på tide å ta kvelden, men det firster så absolutt ikke. Æsj, sove liksom, det er godt når man først gjør det. Men det frister ikke å legge seg å gå "glipp av masse"!! Knut mobber meg, han bør ikke være mer frekk. Jeg ser på reprise av Senkveld

Jeg blogger et outfit bilde og jeg!


Fredagen her. Idag

På meningsmålinger vant faktisk WOW, noe jeg blei litt glad for. det betyr at 9 wow nerder har lest bloggen min -<3- De GJØR noe annet enn å spille WOW. De leser bloggen min. Så foressten en fyr på tv: - Altså World of Warcraft, det burde hett World of Warcrack. Jeg er enig, adictive game ass.. Sitter på ventrillo og svetter. ^__^ men det er sossialt da.. Or so they say..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Her føler jeg at det er et par myter jeg må rette opp i. For det første, meg i et nøtteskall, sur? pfft. Jeg smiler jo som en sol hele tida, ihvertfall når det er grunn til det ;D
For det andre, "sitter på ventrilo og svetter"? Det som er hakket verre ventrilo sosialt sett er jo faktisk vår felles venn MSN. Jeg skjønner ikke at du kan tro sånt :o

Men nå er jeg zjukt trøtt. natta.

Anonym sa...

Ja, hva gjør man nå Lena'n i ens liv blir borte a? :(

Elisabeth sa...

Da dør vi..!

Festligheter