torsdag 28. februar 2008

Two dresses four shoes, holy crap i just took a crap in my pants.

Jeg har lite å gjøre, eller, jeg har nok lekser, men jeg orker ikke gjøre de. Jeg har brukt hele dagen på å være på skolen å sitte henslengt som den potetsekken jeg er i en stol. Det føles godt, men samvittigheten gnager på det lite brukte KMT kortet som ligger å brenner i lommeboka mi. Blakk er den også. Jippi, så gøy det er! Men jeg skal ikke klage. Om noen gangske få timer tikker det inn lønning. Og siden jeg har jobba hele vinterferien blir den stor. Men ikke lenge etterpå, så blir de borte, for jeg skylder broder'n penger, og jeg skal kjøpe biletter til hove festivalen.
Life sucks when your not rich and smart. Men idag skal jeg hvertfall legge meg tidlig, lade sikkelig opp å føle meg litt bra når jeg står opp i morra! Hva helga bringer veit jeg ei. Jeg vil på fest men jeg aner ikke om det skjer noe. It suuucks.





But anywhooo, I have to use the loo.. !!!

OG siden jeg har så mye å finne på skal jeg fortelle dere om ting på mobilen:
Siste melding fra: Siri
Melding nr 15 fra:Ida min kusine
Hva står det på medling nr 20: hehe, skjønner ;). Nå har du iallefall nr mitt. Jeg er Lisa bollekanin.

Siste du ringte til: 05050 (netcom, de er føkka, snakker svensk, mumler å snakker og lavt
Siste som ringte til deg: Mamma
Siste tapte annrop: Kristian
Første på telefonlista: Aina
Siste på telefonlista: Øivind






Two dresses four shoes!! Tid man ikke har, brukes på polyvore.

1 kommentar:

Lena sa...

hihi! søtt fra polyvore!
nesten gang jeg sender melding må du skrive om det på bloggen.. haha neida.
unskyld for at jeg mobba deg på bloggen min, enig at det var vel jeg som var mest aktiv i pastasaken til slutt

Festligheter