tirsdag 5. februar 2008

Nå sitter jeg på kjøkkenbordet. Med bordet overstrødd av skolebøker. Jeg prøver å skrive noe på spansk, og jeg ser på Prisonbreak.
Jeg gjorde nettop kål på den siste røde drua.. Det suger, jeg vil ha flere druer!!

MEN! Det jeg egentlig skulle blogge om var dette:

Idag var jeg en tur på Spaceworld. Der var det en fyr som kjøpte seg Koss Porta Pro.
Og han spør: - Hva slags garanti har disse?
Mannen bak kassa svarer : - Livstidsgaranti, altså en garanti på 5 år.. Men da må du ha med kvittering selvfølgelig.


Når begynte gjennomsnitts levealder på mennesker å være 5 år??


5 kommentarer:

Anonym sa...

Godt poeng!

Anonym sa...

vi har tydlisvis vært veldig heldige siden vi er 16!

Anonym sa...

jeg syntes det var frekt! "livsgaranti = 5 år m/kvittering!

FY FAEN..
Hvorfor ikke bare kalle det 5 års garanti???

Anonym sa...

Kanskje det heter det fordi den max antatte levetiden til et headset ER 5 år? :o

Anonym sa...

Jævlig bra poeng Morten. Nå så jeg et lys i mørket :P Hadde ikke tenkt på det på den måten :p

Festligheter