mandag 4. februar 2008

FN, Big Bang og Turboneger!

Jeg sitter på kjøkkenet, eller stua... eller, ja vi har åpen kjøkkenløsning. Jeg kan si jeg sitter på spisebordet. Jeg gjør samfunnsfagoplegget om FN, som jeg egentlig skal bruke morgendagen på. Men jeg gidder ikke bruke morgendagen på å gjøre skole, jeg vil ha FRI! helt totalt fri!!! så derfor gjør jeg ting nå. Eller jeg prøver hvertfall.




Jeg hører på et av verdens dessidert beste band nå.




For de som ikke kjenner igjen disse gutta, her er Big Bang. Det beste bandet noen sinne!!
Hvertfall en av de. Og de er jaggu Norske xD Lena skreiv tidligere at Norge ikke hadde noe, vi har Big Bang og Turbonegro. De beste fuckings banda ever<3


Til ære for hank <3>

JEG VIL SE TURBO OG BIG BANG LIVE NÅ!!!!!

Så sånn er det. Nå kaller FN her.

1 kommentar:

Lena sa...

jaada!
woho!
Big Bang er jeg med på, de ruler!

Festligheter