torsdag 14. februar 2008

Jeg hadde matte..

Jeg hadde matte, som vanlig følger jeg ikke med på hva som blir sagt. Jeg kommer til å stryke.. faen,.. jeg vil ikke stryke, men for tida bare klarer jeg ikke å konsentrere meg!



Jeg fant nettop ut at jeg skal egentlig ha den etterlengtede geografiprøva idag.. ! den meldinga så ikke jeg igår, for vi slutta ti over halv to, og vi drar fra skolen kl ti over halv to..
Så dro jeg på jobb. Så dro jeg hjem for å spise, så dro jeg på russerevy.. det var konge.


(blei aldri ferdig så fortsetter nå i naturfagen)

Jeg og remi er naturfagsbuddies, det er fuuun!! vi har om kromosomer.. Jeg skjønner det faktisk! Wææææ, kanskje jeg klarer meg på naturfag i år da! det blir fun! haha...

Det er Valentines Day idag. Kjenner jeg blir litt deprimert langt inne i meg idag.

Folk forteller om søte kjærester som skal gi blomster å gaver.. Mens jeg, jeg blir aleine idag.. :( Sørgelig dag, med alt for mye rosa.

<3>


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du er ikke den eneste single personen i verden da :p :)

Elisabeth sa...

Hakke sagt det:O hahaha, jeg bare :!;D

Festligheter